
EIN DEUTSCHES REQUIEM, op. 45 de Brahms – O R F E Ó
| 1 novembre, 2015 | |
| 19:00 | |
| Torrent | |
| Auditori de Torrent |
El rèquiem alemany de Brahms en la seua versió de Londres a doble piano (1871) interpretada per:
Júlia Farrés, soprano
Vicent Antequera, baríton
Óscar Oliver i Jesús Debón, piano
Orfeó Valencià Navarro Reverter
Josep Lluís Valldecabres, director